onsdag 11. mars 2009

träningsdag

Nu tycker jag att jag har blivit tillräckligt stor till att bestämma en del saker själv. Till exempel hur snabbt det skal gå när vi är ute och åker skidor, vem som ska komma till vem och vad jag ska äta. Så igår testade jag ut min nya strategi på 1.ökten. När Husse absolutt ska ha mig i band, måste han rekna med att stanna till lite när jag vill busa i snön. Forsökte också skita i det när han ville att jag skulle komma till honnom för att ta reda på bandet. Tyvärr verkar det som om Husse fortfarande är chef. Fick en grundig omgång innan vi åkte tillbaka till bilen, och jag blev lämnat i buren ensam, medan Husse åkte skidor.
På kvällen fick jag fölgja med på Tyringträning. Intervaller med Husse är kul. Dock, lite mycket trafikk, och jag fick akta mig för bilar hela tiden.

Ingen kommentarer: