mandag 21. juni 2010

Från Snobb till Lantis

Jag ska bli lantis istället för förorts snobb. Och det är helt ok för mej. Jag var med Matte och Malin på det nya stället förra veckan och hämtade nyckeln. Idag var jag och Matte där igen alldeles själva och utforskade träningmöjligheterna, samt fotograferade. Kan ju inte säga annat att det föll mej i smaken. Jag ville INTE hoppa in i bilen och åka hem därifrån. Så matte fick ha tålamod och vänta ett tag på mej... Var ganska kul.

På löprundan förresten så fick jag mej en överraskning. Jag och Matte stannade vid en brygga som såg ut å ligga på land. Jag tog ett stort språng i god tro om att jag skulle landa torrt och mjukt. Men jag landade med ett stort plask, försvann som en sten och fick se botten av sjön istället. Uuuuiiihhh! Så idag har jag lärt mej att näckrosblad inte är land. Det är äckligt vatten med sjögras, blodiglar och annat skjit. Bara så du vet Goofy, det finns land som är fejk.

Några bilder från huset innan husse och matte går lös på det..
Jag får en egen tonårslya. Men tror jag skal ge bort det till några djur istället. Kan bli lite väl kallt och dragit för att vara helt min smak.Kojan
Vardagsrum
Vardagsrum Vardagsrum
Vardagsrum
Hall
Kök
Kök
Liten kamin i sovrum 1
Andra sidan av sovrum 1
Sovrum 2Sovrum 3
Blir ju inte helt som när mäklarna visar hus. De kan ju trolla med väggvinklarna..

6 kommentarer:

Irina sa...

Er det huset dere har kjøpt? Så veldig idyllisk ut! Hadde riktignok gått amokk med hvitmaling innvendig men;)

Taz sa...

Jepp, thats it! Og skal gå løs med litt av vert der :) Ferien er fullbooket!

Irina sa...

Konge! Hawkeye sier han gjerne vil på ferie til Taz en dag, hehe;) Håper vi får til den planlagte grillinga i sommer da:)

Taz sa...

Ja, grilling ska vi få till!

Fjellsjøens Cera sa...

Hei!

Hvor er huset? Er det plass til å leke der?
Cera:-)

Taz sa...

Masse plass til å leke. Kom gjerne forbi, jeg kjeder meg masse når de ikke leker med meg!