onsdag 7. januar 2009

Gött nytt år

Tjena folkens. Nu är min tre veckor långa jullov slut. Lite snabbt sammanfattad: Bus, träning och jakt. Men nu är det altså tillbaka til hverdagen. På vägen hem från Wille måste jag sitte ensam lengst bak i bilen. Det var griskaldt, för atte Matte hadde fyllt bilen med skrot, så all värme stannade där framme hos dem. Efter några timmar med sövn började jag bli hungrig. Heldigvis hittade jag et paket med köttbullar direkt utanför buren, som inte hadde mer enn två lager med plast. Hur lätt som hälst. Undrast om inte Husse och Matte fattade nåt, dom visslade och sa nej, men jag vet att dom inte kan göra mig nåt medan vi åker bil :D Sän stannade vi och jag fick gå ur för att kissa. Tillbaka i buren skulle jag fortsätte festmåltiden, men någon jävel hadde tagit alla köttbullar. Jag tror det var Husse, han verkar gilla köttbullar och dessutom så hadde jag koll på Matte hela tiden.
Nu är jag lite deprimerad. Husse forsöker busa med mig, men han är inte alls lika bra som Wille. Stay cool dude (och sluta tuta, bara småungar som gör så) och kom hälsa på mig nån gång.

Ingen kommentarer: