onsdag 6. mai 2009

Koxe tur

I helgen som gick var jag och Matte hem till Sverige. Denna gången for vi till sommarstugan, och vilket underbart ställe det var! Wille å jag trivdes som fisken där eftersom vi fick springa lösa och busa hur mycket vi ville! Sen var det spännande med stora gäddor som plaskade i vassen,
och stora pippis som retsamt låg strax utanför land och kvackade. Å vet du vad Husse ? Jo, jag upptäckte att jag kunde simma och snorkla, så nästa gång ska jag ta hand om fiskarna så att du vågar stoppa ner fötterna i sjön...
Jag hittade min favouritplats på soldäck...som jag delade med bästekompisen Wille.


Vi tycker om att åka båt.
...men det här var inte schysst. Efter att ha luktat färdigt på fågelbajset upptäckte vi att vi var strandsatta på en öde ö!

Jag hämtar stock! Allt som ligger i vattnet ska upp på land.


Mmmmm.....Bättrar på tan-färgen....
Trött och nöjd med Wille.


Och vi tog också en sväng till ett annat schysst ställe. Här är jag, gråhundspinglan Kindy och Wille i solhettan. Ps. Notera att de två har fegsnöre och inte jag. =D




Ingen kommentarer: