torsdag 30. juli 2009

På tur i Sem

I veckan var jag, Matte, Husse och Jossan på tur i Sem. Det är ett otroligt fint och bra ställe. Där finns en lekhage vid vattnet som jag i dessa bandtvångstider kan springa fritt och leka massor med andra hundar ! Wille, har hört att du gråter efter mej. Kom och hälsa på vet ja! Såhär kul har jag det...
I ferietider är många bortresta, men en springkompis hittade jag...
Och Matte å Jossan kastade boll åt mej. Jag har blivit en hejjare på vattenapport! Men jag gillar pinnar bäst, den bollen är lite halväcklig.... Men bollen har jag för tilfället "tappat bort". Masse och Husse letar efter den......hehe
Jossan kastar boll.
Jag hämtar boll..

Simmar med husse..

Mys stund framför kameran med Matte. ( De blir inte så långa, har inte tid...)

Ingen kommentarer: