torsdag 10. februar 2011

På tur med Hawkeye

Här kommer lite bilder ifrån helgen. Då var jag på hyttetur med min polare Hawkeye på hans hytta. Det var ett riktigt fint ställe och så kul vi hadde det ute i finvädret! Bilderna här berättar det mesta.

5 sekunder ferska skidspår till våra mattars stora förtjusning.



Sol!

Paus, man blir törstig på långtur.

På fredagen var det lite blåsigt, men det var bara att klä på sej. Härligt när vinden blåser genom raggen.




Jag och Hawkeye är happy!


Full fart nedför!

Dit skulle vi. Men den stygge mannen ville tydligen inte ha besök då han hade blåst igjen spåern dit. Nästa gång ska vi dit!

Windy!


Vilar ut i Hawkeyes hundssäng, bäddat med fårskinn. Såå skönt. Schysst jag fick låna den polarn. Nästa gång kanskje du kan få slicka min lasagnetallrik... efter mej... utan att jag tappar humöret.. hmpffrr.. eller jag ska tänka på saken. Mat är ju mat

En äkta hundhytta när man får slagga både i säng och soffa. Wille och Goofy- kan inte ni jobba lite på att fiksa reglerna lite i våran stuga också?

Ingen kommentarer: