tirsdag 7. september 2010

Träningshelg Gordon Castle

I helgen har vi haft det knall! Sol, fågel och massa tid lös, det är livet. Jag har tilsammans med Goofy och några till varit på fjället och snusat rypa. Bra med fågel och fin terräng gjorde att jag och Goofy fick sträckt ut ordentligt. Spesiellt Goofy, som i första släppet försvann i horisonten, för att straks dyka opp i andra sidan av horisonten. Jöss vilket löpsteg och sök du har asså! De sa det var premiestandard på det söket på högfjället, fattade du vad du letade efter eller är du bara sånn?? Jag tog ut steget jag också, men varför springa så långt när man kan hitta det man letar efter mycket närmare.. Jag och Goofy
Detta är en av mina halvbrorson Fidell 3 månader, han är en söt kelgris och riktig tuffing.
Det var hela tre småttingar som fick följa med oss ut på söndagen. De hållde överraskande bra och hade som synes energi över...

Nöjd. Flera bilder finns i fotoalbum till höger på bloggen

Ingen kommentarer: