søndag 22. februar 2009

På besök hos Wille

Nu är jag på besök hos Wille. Vi har busat himla mycket men igår blev han plötsligt lite sur. Vi lekte en spring lek och jag satte in en hockey tackling så lättviktaren nästan blev till mos mot en dörr. Det var inte så populärt tydligen. Så efter det har vi rykt ihop några gånger. han blir sur när jag vill leka mera. Men det är inte så allvarligt som tur är, eftersom jag måste dela sovplats med honom om nätterna...

I övrigt så är det gammel husse och gammel matte som jag varit ute med de senaste dagarna. De åker ett ganska behagligt tempo på skidorna men jag får inte lov att springa lös. Matte har ljugit i dem att jag är i trotsålder och inte lyder! Men det är inte sant, det är bara det att jag kanske inte har lust att gå dit dom människorna vill hela tiden...Hrmpff! Matte och farbror Emil är fortfarande inne i dimman efter ögonoperationen så det ser ut som om jag blir här uppe ett tag till.

Förra helgen var jag på Hyttetur till Ringkollen. Himla mycket snö och kul var det! jag har lagat en liten rulle från turen:


Träna på där hemma nu husse!

Ingen kommentarer: