tirsdag 10. februar 2009

Under övervakning....

Det ser kanske ut som om jag är helt borta när jag sover. Men ikke! Jag följer alltid med utifall det händer nåt. Man vill ju inte missa om någon går in i köket för eksempel... men anledningen till att jag egentligen är på min vakt är att jag vet att jag är övervakad! Husse har på Mattes order riggat upp en webkamera så hon kan se vad jag gör när hon är på jobbet...

Tydligen avslöjade jag mina framtida planer häromdagen då jag besiktade taket på buren inför ett eventuellt rymningsförsök.....( min lya består av min stora bur ihopsatt med trädgårdsgaller) Tänk så nice å slagga i soffan och äta husses matrester som alltid står framme när man är ensam hemma. Ska nog vid första bästa tillfälle göra småbitar av den där grejjen....


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor er Datatilsynet når man trenger dem???

Ulv sa...

Nå må du sjekke fakta her Taz. Det er Matte som aldri spiser opp maten sin. Riktignok er det Husse som tilbereder herligheten, men å kalle det hans matrester??!!!

Anonym sa...

Tja Goofy!
Jag ligger nog snart också illa till för att bli kameraövervakad,
jag "råkade" sätta tänderna i Husses högtryckstvätt,lite slang och kontakt är väl inget att yvas över.