mandag 20. april 2009

Mitt första 10-Mila


Ja och inte helt oväntat så skulle jag på orientering igen i helgen. Men det var lite annorlunda denna gången eftersom det var sjuuukt mycket folk där, och galningarna var inte nöjda med att springa på dagen. Nei, de var ute och kutade på natten också!? Det innebar att jag måsta sova ute i minus grader. Det var dock helt okej eftersom jag fick slagga på renskinn under mattes sovsäck. Men att komma tilbaka til hotellet på morgontimmarna var riktigt skööönt.

Som vanligt fick jag busa massor med folk i klubben, men det bästa med camping livet var helt klart att det var buslätt å få sig en godbit. Männsikor är inte så smarta asså! Idas Donuts som låg så fint på stols armstödet satt som smaskens i kistan. Nästan lika bra smakade mackan jag stal ur handen på en kille när jag å Matte joggade förbi....Matte tyckte det var pinsamt! Hehe!

Innan vi drog hem träffade jag en labrador på min ålder. Snakka om att vi röjde gärnet på TC!
(Ps. Bilderna er stjålet av Henning Spjelkavik D.s)

Ingen kommentarer: