søndag 26. april 2009

Ensam Hemma 2

I helgen har jag varit på o-løp. Överraskad!? Nej, inte precis. På Lördagen bar det av til Halden och jag börjar å bli ganska världsvan vi det här laget. Husse å Matte sprang stafett medan jag underhållde mej på samlingsplass. Jag satt nämligen bunden vid en annan Tyrvinghund som heter Felix. Han är jätteschysst och fast han inte har lekt på 7 år så fick jag igång honom. Vi boksades å brottades som bara den. Och ni kan ju tänka er att han fick kört sej! Hörde idag att han var så sliten att han bara låg med labbarna i taket. He,he...

Idag fick jag vara hemma för Husse å Matte skulle löpa så länge. Det var skittråkigt så jag knöt upp knuten på gallret och traskade ut ur buren. Och det blev plötsligt paaarty!! Husse cykelbyxor å Mattes halsduk fick sej en omgång. Och jag hann med å makulera en toffel och laga träflis av några klädnypor innan de kom hem igen. Men faaan att jag glömde å kika upp på diskbänken, för där låg middagssteken på tining..... det får bli nästa gång.




Oskyldig.

Ingen kommentarer: