tirsdag 4. mai 2010

Tiomila

Då har de dragit med mej dit igen då. På Tiomila, för andra gången, som i år var i Finspång.

När jag vaknade fattade jag varför det varit sånt liv hela natten. Tyrvings herrar hade sprungit skitfort under natten och legat i tät. De slutade på en 12:e plats. 5 min per km eller nåt sånt säger de att de springer på i skogen. Uff då såååå fort...

Övre raden: Jarl-Magnus, Stefan, Tomas, Husse, Audun

Nedre raden: Martin, Bjørn, Jim-Øystein, Bole, Anders
De säger det är bra social träning å vara där. Å ja, 10 000 tvåbentingar i clowndräkt är bra träning det. Hade vart nåt för dej Wille.. man kan ju bli uttråkad av mindre...
Och tiomila är ett sånt tilfälle jag verkligen inte fattar varför dom håller på med orientering. Det är kallt och man sover ute. Och så är det en gaphals som skriker i mikrofon heeeela naaatten...

Jag orkade inte följa med. Här delar jag renskinn med Torgeir. Borta bra, men hemma bäst!Gääässp!! Nu har jag lite sömn å ta igen...


Ingen kommentarer: