søndag 1. november 2009

"OOooohhoooohhoooooooOOO"

= JAG ÄR HUNGRIG!

Efter några dagar utan mat och dårlig mage så blir man seg. Men en dag hos veterinären med dropp och rosa piller gjorde susen. Försökte å säga till Matte att det var hemskt att vara på sjukhuset så att jag skulle bli ekstra ompysslad när jag kom hem... Men jag blev avslöjad. Veterinärdamerna som inte gjorde annat än å gosa med mej lämnade parfym avtryck på min hals...

Men nu är jag i allafall igång igen. Och inte minst hungrig!! Dom måste ju fatta att jag har massa mat till godo som jag måste äta ikapp!?! Matte är förvånad över att jag knaskar i mig antibiotika pillren helt frivilligt utan tilltugg. Men vadå? Är man hungrig så får man väl äta det man kommer över...

Nu ska jag visst ta det lungt så länge jag äter medisin. Men idag fikc jag bli med Matte och Ragnhild på løpetur för att bli av med lite överskottsenergi. Det var skönt!

Ingen kommentarer: