mandag 9. november 2009

Pigg utan pig

Tänkte berätta att jag inte legat på latsidan i helgen heller. Nej, i helgen var jag på tur med kompisen Hawkeye i Sørkedalen. 3 timmar blev det med bus och løping. Det är så himla kul med andra som jag! Det regnade, men vad gjorde det. Här sitter vi och väntar på vår del av fikat...

Men hörde att du är rädd för vildsvin Wille? Herregud vilken jakthund är du? Men ett tips, spring till bilen istället för bort ifrån den nästa gång...

Jag drömde om dina grisar inatt. Väckte visst Matte och Husse då jag låg och yyyyylade! Men jag kommer bara ihåg att Matte plötsligt stog framför mej. Och så blev jag inflyttad til "the master bedroom". Hmm...är det så lite som ska till för att uppgradera sig så.........

2 kommentarer:

Wille sa...

Du skulle sett dom där "grisarna"!!
huvuden stora som ?? ja jag vet inte vad, tänkte dra hem till matte då, men husse tyckte tydligen att 20 mil var lite långt att springa för mig.
Jag tycker det var länge sedan du var hos mig nu, det är många nya lukter att kolla upp nu.

Taz sa...

Jaså ja, så huvudet var større än mitt..
I helgen ska jag snusa fasan, men helgen efter det planeras jakt med dej igen.